Kényelempont-hűségprogram - Általános Szerződési Feltételek
Ezen az oldalon megtalálja a Kényelempont-hűségprogram Általános Szerződési Feltételeit. Bízunk benne, hogy a benne foglaltak - minden esetben - segítségére lesznek. Ha mégis lenne olyan kérdése, amire nem találja meg a választ, kérjük, azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunk munkatársával a következő telefonszámon: +36 1 445 3896.
- Kényelempont-hűségprogram
- A Kényelempont-hűségprogramba való regisztráció és az ezzel járó tagság
- A Kényelempontok megszerzése
- A Kényelempontok elvesztése
- A Kényelempont-hűségprogram számlaegyenlegének állapota
- A Kényelempont-hűségprogram működése
- A Kényelempont-hűségprogram gyűjtése
- A Kényelempontok lejárati ideje
- A Kényelempontok meghosszabbítása
- Adatvédelem
- Általános rendelkezések
Kényelempont-hűségprogram
az a hűségprogram, amelyet a 4home Rt. kínál ügyfeleinek. Ennek keretében az ügyfelek hűségpontokat szerezhetnek, bizonyos feltételek teljesítése után. A megszerzett pontokat felhasználhatja ismételt vásárlásai során a www.4home.hu honlapon, amíg a készlet tart.
A Kényelempont-hűségprogramba való regisztráció és az ezzel járó tagság
A Kényelempont-hűségprogramban való részvétel teljesen ingyenes és a 4home weboldal minden egyes ügyfele automatikusan a hűségprogram tagjává válik. A programba való felvétel egyetlen feltétele, hogy az ügyfél hozza létre saját felhasználói fiókját, vagyis regisztráljon vagy vásároljon az oldalon. A programban résztvevő ügyfelek kérhetik tagságuk megszüntetését.
A Kényelempontok megszerzése
- Az ügyfél, minden vásárlása után, amit a 4home weboldalán véglegesít, bizonyos számú Kényelempontot (a továbbiakban pont) szerez, ami azonnal megjelenik számláján. Hogy mennyi pontot szerezhet meg egy-egy termék (árucikk) megvásárlásával, azt a termék részletes leírásában találja meg, melynek értékét a 4home Rt. határoz meg.
- A 4home Rt. fenntartja magának a jogot, hogy meghatározza és ugyanakkor létrehozza termékeinek (árucikkeinek) egyéni pontértékét, amik a termékek megvásárlásával - a program keretén belül - kiosztásra kerülnek. A megszerezhető pontok időnként változhatnak, csökkenhetnek egy meghatározott időszak erejéig.
- A megrendelés elküldése után azonnal jóváírjuk számláján a hűségprogram keretében gyűjtött pontokat. Ezután 20 napig inaktívak lesznek és ezalatt az idő alatt nem is használhatja fel azokat. A 20 nap leteltével automatikusan aktívvá válnak.
- A pontszerzés másik módja, ha értékeli a már megvásárolt terméke(ke)t. A 4home Rt. határozza meg a kiosztható pontértéket, ami minden termékére ugyanúgy vonatkozik. A megszerezhető pontok időnként változhatnak, csökkenhetnek egy meghatározott időszak erejéig.
- Az ügyfél, minden termékértékelés elküldése előtt értesítve lesz a korábban szerzett pontjainak számáról. A megszerezhető pontok száma nem függ az értékelés tartalmától, sem attól, hogy pozitív vagy éppen negatív az értékelés. A hűségprogram keretében közzétett termékértékelés(ek)ért járó pontokat azonnal jóváírjuk számláján, amik megjelenésüktől kezdve felhasználhatóak lesznek.
A Kényelempontok elvesztése
Az alább felsorolt esetekben veszítheti el pontjait:
- Amennyiben a törvényesen megszabott határidőn belül eláll a vásárlási szerződéstől, vagyis visszalép a megrendelt termék megvásárlásától. Ebben az esetben a felhasználói számláról levonásra kerülnek a megvásárolt termékért járó Kényelempontok, melynek megvásárlásától utólag eláll az ügyfél.
- Amennyiben a megrendelés törlésének idejében még nem szállították ki a korábban megrendelt terméket vagy annak esetleges tartozékait. Ebben az esetben a felhasználói számláról levonásra kerülnek a megrendelt termékért járó Kényelempontok, melynek megrendelésétől és egyben megvásárlásától, még a kiszállítás előtt eláll az ügyfél.
- A 4home Rt. fenntartja magának a jogot, hogy ne írja jóvá a Kényelempontokat, vagy éppen levonja a felhasználói számláról, abban az esetben, ha:
- a pontok megszerzésének módja ezekkel a szabályokkal ütközik,
- a pontok megszerzésének módja vét az erkölcsösség ellen (különösképpen, ha nem kacsolódnak a vásárláshoz, vagy ha egy másik személy visszaél egy ügyfél felhasználói fiókjával),
- a pontok megszerzése emberi tévedésből vagy a rendszer műszaki hibájából történt,
- egy klubtag/regisztrált ügyfél halála esetén,
- a felhasználói fiók tulajdonosa visszaél a program mechanizmusával és annak előnyeivel,
- az üzemeltető, regisztrált ügyfelei számára más előnyöket is biztosít a már megrendelt termék tranzakciójával kapcsolatban,
- egyéb súlyos indokok.
A Kényelempont-hűségprogram számlaegyenlegének állapota
Az ügyfél, egy elektronikus levél keretében kap tájékoztatást a megrendelés elfogadásáról és megerősítéséről, ami magában foglalja a felhasználói fiók egyenlegének állapotát és a vásárlással szerzett pontok aktivációjának időpontját. Majd egy újabb elektronikus levélben értesítik, hogy a termék úton van a megrendelő felé.
Az ügyfél, a www.4home.hu honlapon bármikor megtekintheti számlaegyenlegének állapotát, a Fiókom szövegre kattintva. Ha kívánja, felveheti a kapcsolatot a 4home ügyfélszolgálati központjának munkatársaival a +36 1 445 3896-es telefonszámon, vagy elektronikus levélben a rendelesek@4home.hu címen.
A Kényelempont-hűségprogram működése
Az ügyfél a www.4home.hu oldalon vásárolt termékekkel Kényelempontokat (a továbbiakban Pontok) szerez. Ezeket a Pontokat beválthatja árkedvezményre, amit a www.4home.hu honlapon történő következő vásárlásnál használhat fel, az Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban ÁSZF) meghatározottak alapján. A Pontokat ajándékok megszerzésére is felhasználhatja, aminek a feltételei az ÁSZF-ben olvashatóak.
A Kényelempont-hűségprogram gyűjtése
- Az ügyfél lehívhatja aktív pontjait árkedvezmény formájában (árengedmény a termék megvásárlásánál), vagy becserélheti ajándékra (premium) is.
- Az elérhető kedvezményt és/vagy ajándékot csakis az ügyfél tekintheti meg saját számlaegyenlegével és aktív pontjaival együtt. Ehhez csupán azt kell tennie, hogy a www.4home.hu honlapon rákattint a Fiókom szövegre.
- Az ügyfélnek az árkedvezmények és az ajándékok kiválasztása előtt tájékozódnia kell a pontok ajándékra illetve árkedvezményre történő beváltásának követelményeiről.
A Kényelempontok lejárati ideje
A 4home Rt. fenntartja magának a jogot, hogy megszabja a megszerzett Pontok lejárati idejét (amikortól a Pontok felhasználhatatlanok/érvénytelenné válnak). Az ügyfél elektronikus levélben kap értesítést a vásárlással szerzett Pontok lejárati idejéről, amit a levél megnyitása után bármikor újra ellenőrizhet, aktuális számlaegyenlegével egyetemben, melynek összes adatát megtekintheti a felhasználói fiókba való bejelentkezés után. Ha kívánja, felveheti a kapcsolatot a 4home ügyfélszolgálati központjának munkatársaival a +36 1 445 3896-es telefonszámon, vagy elektronikus levélben a rendelesek@4home.hu címen.
A Kényelempontok meghosszabbítása
Az ügyfél meghosszabbíthatja Pontjainak érvényességi idejét, ha közeledik a Pontok lejárati időpontja egy, a www.4home.hu honlapon tett vásárlással.
A 4home Rt. fenntartja magának a jogot, hogy meghosszabbítsa-e ezen Pontok lejárati idejét.
Adatvédelem
- Az a személy, aki a www.4home.hu honlapon létrehozza személyes felhasználói fiókját, automatikusan a Kényelempont-hűségprogram tagjává válik és egy időben a programba való belépéssel elfogadja az ÁSZF-ben foglaltakat. Ezzel a lépéssel hozzájárul ahhoz, hogy a 4home Rt. korlátlanul hozzáférhessen személyes adataihoz és szabadon felhasználhassa azokat kereskedelmi- és marketing célokra az ÁSZF-ben található megállapodás szerint.
- A hűségprogram adatvédelmi szabályzatát az ÁSZF 9. fejezetében találja meg.
A 4home Rt. felelősséget vállal a személyes adatok biztonságáért. Elfogadja, hogy az ügyfél bármikor visszavonhatja személyes adatok kezeléséhez kapott korlátlan hozzáférését. A személyes adatok teljesen önkéntesen adhatóak és vonhatóak vissza.
Általános rendelkezések
- Az ügyfél nem ruházhatja át a Kényelempont-hűségprogram során szerzett pontjait egy harmadik személyre, sem egy elhalálozott regisztrált ügyfélre, sem egy regisztrációval már nem rendelkező személyre. Elhalálozás után vagy a regisztráció megszüntetése után a vásárlással szerzett pontok elvesznek. A későbbiekben már nem átruházhatóak. A vásárlással szerzett pontok nem képezik végrendelkezés tárgyát.
- A 4home Rt. fenntartja magának a jogot, hogy egyoldalúan módosíthassa ezeknek a Szabályoknak a tartalmát, különösképpen azt a jogot, hogy önmaga határozza meg egy termék pontbeli értékét, a mekkora pontösszegért milyen értékű ajándék jár (pl.: a valuta leértékelése esetén, a Kényelempont-hűségprogramban felmerülő költségeinek megváltozása esetén, stb.). A fent említett esetleges változásokról elektronikus levél keretében kap értesítést vagy honlapunkon olvashatja el a tájékoztatást.
- A Kényelempont-hűségprogram egy hosszú távú terv része, melyet a 4home Rt bármikor egyoldalúan és kötöttségek nélkül felmondhat. A 4home, a program szabad felmondásának jogát fenntartja magának. A Kényelem-hűségprogram befejezése előtt - legalább egy hónappal korábban - minden tagot elektronikus levélben vagy a www.4home.hu honlapon közzétett tájékoztatóban kell értesíteni a program lejárati idejéről. A Kényelempont-hűségprogram befejezésével a megszerzett pontok elvesznek, továbbá a véglegesített vásárlások vagy termékértékelések után sem kerülnek már pontok a számlára.
- A Kényelempont-hűségprogramban nem vehetnek részt a 4home Rt. alkalmazottjai.
- Ezek a szabályok 2016.06.08-tól lépnek életbe.