Alapelvek és adatvédelema 4home.hu oldalon

A 4home.hu-t az Ön igényei szerint alakítjuk. A weboldalon tanúsított viselkedése alapján személyre szabjuk annak tartalmát, és releváns ajánlatokat és termékeket mutatunk be. Az „Értem” gombra kattintva egyúttal beleegyezik a cookie-k használatába, valamint a webhely viselkedésére vonatkozó adatok továbbításába, hogy célzott hirdetéseket jelenítsen meg közösségi oldalakon és más weboldalakon található hirdetési hálózatokban. A személyre szabást és a célzott hirdetést részletesebben beállíthatja, vagy bármikor kikapcsolhatja az Adatvédelmi beállításokban

Kapcsolat 0 Kedvencek Bejelentkezés Kosár

Kosár előnézet

Ha még 35 000 Ft értékben vásárol a házhozszállítás ingyenes!
Az Ön kosaraüres...

Kényelempont-hűségprogram - Általános Szerződési Feltételek

Ezen az oldalon megtalálja a Kényelempont-hűségprogram Általános Szerződési Feltételeit. Bízunk benne, hogy a benne foglaltak - minden esetben - segítségére lesznek. Ha mégis lenne olyan kérdése, amire nem találja meg a választ, kérjük, azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunk munkatársával a következő telefonszámon: +36 1 445 3896.

  1. Kényelempont-hűségprogram
  2. A Kényelempont-hűségprogramba való regisztráció és az ezzel járó tagság
  3. A Kényelempontok megszerzése
  4. A Kényelempontok elvesztése
  5. A Kényelempont-hűségprogram számlaegyenlegének állapota
  6. A Kényelempont-hűségprogram működése
  7. A Kényelempont-hűségprogram gyűjtése
  8. A Kényelempontok lejárati ideje
  9. A Kényelempontok meghosszabbítása
  10. Adatvédelem
  11. Általános rendelkezések

Kényelempont-hűségprogram

az a hűségprogram, amelyet a 4home a.s. kínál ügyfeleinek. Ennek keretében az ügyfelek hűségpontokat szerezhetnek, bizonyos feltételek teljesítése után. A megszerzett pontokat felhasználhatja ismételt vásárlásai során a www.4home.hu honlapon, amíg a készlet tart.

A Kényelempont-hűségprogramba való regisztráció és az ezzel járó tagság

A Kényelempont-hűségprogramban való részvétel teljesen ingyenes és a 4home a.s. weboldal minden egyes ügyfele automatikusan a hűségprogram tagjává válik. A programba való felvétel egyetlen feltétele, hogy az ügyfél hozza létre saját felhasználói fiókját, vagyis regisztráljon vagy vásároljon az oldalon. A programban résztvevő ügyfelek kérhetik tagságuk megszüntetését.

A Kényelempontok megszerzése

  • Az ügyfél, minden vásárlása után, amit a 4home a.s. weboldalán véglegesít, bizonyos számú Kényelempontot (a továbbiakban pont) szerez, ami azonnal megjelenik számláján. Hogy mennyi pontot szerezhet meg egy-egy termék (árucikk) megvásárlásával, azt a termék részletes leírásában találja meg, melynek értékét a 4home a.s. határoz meg.
  • A 4home a.s. fenntartja magának a jogot, hogy meghatározza és ugyanakkor létrehozza termékeinek (árucikkeinek) egyéni pontértékét, amik a termékek megvásárlásával - a program keretén belül - kiosztásra kerülnek. A megszerezhető pontok időnként változhatnak, csökkenhetnek egy meghatározott időszak erejéig.
  • A megrendelés elküldése után azonnal jóváírjuk számláján a hűségprogram keretében gyűjtött pontokat. Ezután 20 napig inaktívak lesznek és ezalatt az idő alatt nem is használhatja fel azokat. A 20 nap leteltével automatikusan aktívvá válnak.
  • A pontszerzés másik módja, ha értékeli a már megvásárolt terméke(ke)t. A 4home a.s. határozza meg a kiosztható pontértéket, ami minden termékére ugyanúgy vonatkozik. A megszerezhető pontok időnként változhatnak, csökkenhetnek egy meghatározott időszak erejéig.
  • Az ügyfél, minden termékértékelés elküldése előtt értesítve lesz a korábban szerzett pontjainak számáról. A megszerezhető pontok száma nem függ az értékelés tartalmától, sem attól, hogy pozitív vagy éppen negatív az értékelés. A hűségprogram keretében közzétett termékértékelés(ek)ért járó pontokat azonnal jóváírjuk számláján, amik megjelenésüktől kezdve felhasználhatóak lesznek.

A Kényelempontok elvesztése

Az alább felsorolt esetekben veszítheti el pontjait:

  • Amennyiben a törvényesen megszabott határidőn belül eláll a vásárlási szerződéstől, vagyis visszalép a megrendelt termék megvásárlásától. Ebben az esetben a felhasználói számláról levonásra kerülnek a megvásárolt termékért járó Kényelempontok, melynek megvásárlásától utólag eláll az ügyfél.
  • Amennyiben a megrendelés törlésének idejében még nem szállították ki a korábban megrendelt terméket vagy annak esetleges tartozékait. Ebben az esetben a felhasználói számláról levonásra kerülnek a megrendelt termékért járó Kényelempontok, melynek megrendelésétől és egyben megvásárlásától, még a kiszállítás előtt eláll az ügyfél.
  • A 4home a.s. fenntartja magának a jogot, hogy ne írja jóvá a Kényelempontokat, vagy éppen levonja a felhasználói számláról, abban az esetben, ha:
    • a pontok megszerzésének módja ezekkel a szabályokkal ütközik,
    • a pontok megszerzésének módja vét az erkölcsösség ellen (különösképpen, ha nem kacsolódnak a vásárláshoz, vagy ha egy másik személy visszaél egy ügyfél felhasználói fiókjával),
    • a pontok megszerzése emberi tévedésből vagy a rendszer műszaki hibájából történt,
    • egy klubtag/regisztrált ügyfél halála esetén,
    • a felhasználói fiók tulajdonosa visszaél a program mechanizmusával és annak előnyeivel,
    • az üzemeltető, regisztrált ügyfelei számára más előnyöket is biztosít a már megrendelt termék tranzakciójával kapcsolatban,
    • egyéb súlyos indokok.

A Kényelempont-hűségprogram számlaegyenlegének állapota

Az ügyfél, egy elektronikus levél keretében kap tájékoztatást a megrendelés elfogadásáról és megerősítéséről, ami magában foglalja a felhasználói fiók egyenlegének állapotát és a vásárlással szerzett pontok aktivációjának időpontját. Majd egy újabb elektronikus levélben értesítik, hogy a termék úton van a megrendelő felé.

Az ügyfél, a www.4home.hu honlapon bármikor megtekintheti számlaegyenlegének állapotát, a Fiókom szövegre kattintva. Ha kívánja, felveheti a kapcsolatot a 4home a.s. ügyfélszolgálati központjának munkatársaival a +36 1 445 3896-es telefonszámon, vagy elektronikus levélben a rendelesek@4home.hu címen.

A Kényelempont-hűségprogram működése

Az ügyfél a www.4home.hu oldalon vásárolt termékekkel Kényelempontokat (a továbbiakban Pontok) szerez. Ezeket a Pontokat beválthatja árkedvezményre, amit a www.4home.hu honlapon történő következő vásárlásnál használhat fel, az Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban ÁSZF) meghatározottak alapján. A Pontokat ajándékok megszerzésére is felhasználhatja, aminek a feltételei az ÁSZF-ben olvashatóak.

A Kényelempont-hűségprogram gyűjtése

  • Az ügyfél lehívhatja aktív pontjait árkedvezmény formájában (árengedmény a termék megvásárlásánál), vagy becserélheti ajándékra (premium) is.
  • Az elérhető kedvezményt és/vagy ajándékot csakis az ügyfél tekintheti meg saját számlaegyenlegével és aktív pontjaival együtt. Ehhez csupán azt kell tennie, hogy a www.4home.hu honlapon rákattint a Fiókom szövegre.
  • Az ügyfélnek az árkedvezmények és az ajándékok kiválasztása előtt tájékozódnia kell a pontok ajándékra illetve árkedvezményre történő beváltásának követelményeiről.

A Kényelempontok lejárati ideje

A 4home a.s. fenntartja magának a jogot, hogy megszabja a megszerzett Pontok lejárati idejét (amikortól a Pontok felhasználhatatlanok/érvénytelenné válnak). Az ügyfél elektronikus levélben kap értesítést a vásárlással szerzett Pontok lejárati idejéről, amit a levél megnyitása után bármikor újra ellenőrizhet, aktuális számlaegyenlegével egyetemben, melynek összes adatát megtekintheti a felhasználói fiókba való bejelentkezés után. Ha kívánja, felveheti a kapcsolatot a 4home a.s. ügyfélszolgálati központjának munkatársaival a +36 1 445 3896-es telefonszámon, vagy elektronikus levélben a rendelesek@4home.hu címen.

A Kényelempontok meghosszabbítása

Az ügyfél meghosszabbíthatja Pontjainak érvényességi idejét, ha közeledik a Pontok lejárati időpontja egy, a www.4home.hu honlapon tett vásárlással.

A 4home a.s. fenntartja magának a jogot, hogy meghosszabbítsa-e ezen Pontok lejárati idejét.

Adatvédelem

  • Az a személy, aki a www.4home.hu honlapon létrehozza személyes felhasználói fiókját, automatikusan a Kényelempont-hűségprogram tagjává válik és egy időben a programba való belépéssel elfogadja az ÁSZF-ben foglaltakat. Ezzel a lépéssel hozzájárul ahhoz, hogy a 4home a.s. korlátlanul hozzáférhessen személyes adataihoz és szabadon felhasználhassa azokat kereskedelmi- és marketing célokra az ÁSZF-ben található megállapodás szerint.
  • A hűségprogram adatvédelmi szabályzatát az ÁSZF 9. fejezetében találja meg.

A 4home a.s. felelősséget vállal a személyes adatok biztonságáért. Elfogadja, hogy az ügyfél bármikor visszavonhatja személyes adatok kezeléséhez kapott korlátlan hozzáférését. A személyes adatok teljesen önkéntesen adhatóak és vonhatóak vissza.

Általános rendelkezések

  • Az ügyfél nem ruházhatja át a Kényelempont-hűségprogram során szerzett pontjait egy harmadik személyre, sem egy elhalálozott regisztrált ügyfélre, sem egy regisztrációval már nem rendelkező személyre. Elhalálozás után vagy a regisztráció megszüntetése után a vásárlással szerzett pontok elvesznek. A későbbiekben már nem átruházhatóak. A vásárlással szerzett pontok nem képezik végrendelkezés tárgyát.
  • A 4home a.s. fenntartja magának a jogot, hogy egyoldalúan módosíthassa ezeknek a Szabályoknak a tartalmát, különösképpen azt a jogot, hogy önmaga határozza meg egy termék pontbeli értékét, a mekkora pontösszegért milyen értékű ajándék jár (pl.: a valuta leértékelése esetén, a Kényelempont-hűségprogramban felmerülő költségeinek megváltozása esetén, stb.). A fent említett esetleges változásokról elektronikus levél keretében kap értesítést vagy honlapunkon olvashatja el a tájékoztatást.
  • A Kényelempont-hűségprogram egy hosszú távú terv része, melyet a 4home a.s. bármikor egyoldalúan és kötöttségek nélkül felmondhat. A 4home, a program szabad felmondásának jogát fenntartja magának. A Kényelem-hűségprogram befejezése előtt - legalább egy hónappal korábban - minden tagot elektronikus levélben vagy a www.4home.hu honlapon közzétett tájékoztatóban kell értesíteni a program lejárati idejéről. A Kényelempont-hűségprogram befejezésével a megszerzett pontok elvesznek, továbbá a véglegesített vásárlások vagy termékértékelések után sem kerülnek már pontok a számlára.
  • A Kényelempont-hűségprogramban nem vehetnek részt a 4home a.s. alkalmazottjai.
  • Ezek a szabályok 2025.1.30-tól lépnek életbe.
feedback
NEWSLETTER
AZ ÖN VÉLEMÉNYE

Ne hagyja ki újdonságainkat és speciális ajánlatainkat.

Iratkozzon fel hírlevelünkre és mindenről első kézből értesülhet

Az Ön véleménye érdekel minket!

Bezárni